lørdag 16. oktober 2010

Frokost for to

Man skal ikke kimse av frokost på Konkurrenten fra Kristiansand til Oslo. Og for å sitere mitt reiseselskap Bjørn da jeg antydet at vi kanskje overvurderte magesekkapasiteten vår: It's a looong trip. Og ja, det er det faktisk, og da er det på sin plass med følgende frokostmeny:
2 stk skoleboller
5 stk hveteboller
2 stk donuts
2 stk milkshakes
1/2 l lettmelk
1/2 l litago
1/2 cola
1 pk dots
1 pk surt godteri

Det eneste problemet var at rett etter at vi hadde linet opp alt stæsjet og tatt dette bildet, fant damen foran meg det for godt å lene setet sitt bakover i et voldsomt hastverk. Takket være Bjørns eksepsjonelle reaksjonsevne, etterfulgt av et rungende "Jesus, Mary and Joseph!!" slapp jeg å tilbringe resten av turen i milkshakemarinert tilstand, men likevel: since when ble det upopulært å ta hensyn til de rundt seg? Jeg kan nemlig ikke huske at jeg har lært det noe sted...

1 kommentar:

Pyselotte sa...

Hurra, du har fått oppleve litt av min bussflaks!!
For sånn er det nemlig alltid når jeg kjører buss. Hensyn er oppskrytt!
Jeg tror jeg skal skrive bok om det..
Godt med Bjørns reaksjonsevne ;)