torsdag 30. september 2010

En "livet er fantastisk"-bloggpost

Jeg har hatt nok en gøyal dag på innspilling av Torsdag Kveld fra Nydalen, og jeg koser meg bare mer og mer sammen med den kule gjengen som står bak programmet! Det er virkelig en kremen av kremen. :) Henriette fylte dessuten år i dag, og det vanket derfor Baker Hansen-kake på alle. Nam! Er det rart jeg liker jobben min?
Hipp hurra!
(Vil forresten benytte anledningen til å anbefale serien "En god nummer to" - LOVELY!)

Dagens gjest var selveste Bettan, og hvis ikke dét er stas så vet ikke jeg. Hun og Jannicke Abrahamsen var mine store barndomsidoler, og "Danse mot vår" og "Duett" med Jan Werner var yndlingssangene mine. Jeg tror jeg kan takke Bettan for min Melodi Grand Prix-entusiasme... (og forresten - ja, mössan er selvfølgelig tilbake!)
Skal vi danse-Andrine Flemmen var også innom studio på vei til jivetrening, og fordi hun er en så utrolig god og hyggelig person, vil jeg oppfordre alle som leser dette til å stemme på henne i Skal vi danse! Stem stem stem!! Hun fortjener det virkelig.

I morgen skal jeg være Tullinsgroupie hele formiddagen, først sammen med eksamensfilmgruppa, og så som intervjuobjekt for studenttorget.nos up and coming journalist Lisa Kragelund! Deretter bærer det videre til neste jobb (denne gang med lokasjon Latter på Aker Brygge), før jeg har et håp om å få med meg det jeg kan av Phone Joans releasekonsert på John Dee.

Og på fredag..............
...sier jeg bare: Zorro!!

3 kommentarer:

Marie sa...

Er zorro pusen?!?!?:-) Sååå herlig!!!

God helg:-)

Ingrid sa...

Zorro er pusen ;) Men nå heter han Måns!

LisaKS sa...

Haha, jeg googlet meg selv (jada..) og kom over denne posten! :D Du er søt!