torsdag 21. oktober 2010

Dark Season


Jeg er litt glad for at vi hadde konsert i Kristiansand i går og ikke i dag, for å si det sånn..! Kjære K-town, det er bare å finne fram brøytebilen.

Uansett, Reflex med Bjøro Håland og Gaute Ormåsen medvirket på åpningen av Dark Season-festivalen i Kristiansand Domkirke i går, og det var en kjempefin opplevelse! Jeg hadde for en gangs skyld fått en liten fridag fra Torsdag Kveld fra Nydalen, og sammen var vi en gjeng på 15 herlige som suste nedover for å formidle litt countrygospel. Bussturen ned besto for min del av heftig pugging av diverse tekst og altfor mange oooh'inger, så fullt så mye faking som forrige gang ble det heldigvis ikke! Hurra for det! Det er så utrolig gøy å synge igjen, og ihvertfall sammen med en så flott gjeng! Gleder meg bare mer og mer til alt vi har i vente, og ihvertfall til konsert på (sånn ca...) hjemmebane neste helg:

Fredheim Arena i Sandnes søndag 31.oktober kl 20.00

...og det blir sabla bra, rett og slett!

3 kommentarer:

Unknown sa...

"Sabla bra".....ah....snart e det jul.... fatte?

Ingrid sa...

Haha...ehm....nei..? Den trenge eg nærmere forklaring på! :P

Unknown sa...

Va gjerne litt kryptisk den... men "masse ved" e ett stikkord:)