fredag 3. september 2010

Et pinlig innlegg...

...men det får så være, jeg må bare få ut aggresjonen min. Akkurat nå er jeg nemlig meget stresset, deprimert og hysterisk fordi mtv.com ikke vil vise meg sesong 6 av The Hills!! I hele sommer har jeg nippet til de fem første sesongene, og i går ble jeg ENDELIG ferdig og klar til å ta fatt på den aller siste sesongen, den som liksom skal toppe alt og alle. Heidi har fått plastic surgery, Spencer er mer ustabil enn noen gang, Kristin fortsetter å terrorisere, og jeg håper i mitt stille sinn at Audrina omsider skal få tannregulering og logopedisk rådgivning. Jeg MÅ se sesong 6 veldig snart!!

3 kommentarer:

-oj sa...

på tv-links.eu finner du alle episodene av The Hills:

http://www.tv-links.eu/tv-shows/The-Hills_336/

Aner ikke hvordan kvaliteten er, men hvis du prøver linken fra wisevid, burde du kunne få en ålreit opplevelse. Jeg mener; hvis du bare MÅ se the Hills NÅ!

Ingrid sa...

HAHAHAHA! OJ, you made my day!!!!!!! Skal prøves ut sporenstreks! :D

-oj sa...

;-)

Bare hyggelig - og god fornøyelse!