fredag 27. august 2010

Ukens meritter

- Jeg har begynt på skolen igjen, og skal snart leirskolifiseres som om jeg gikk på ungdomskolen igjen. Crap.
- Jeg har meldt meg inn på treningsstudio.
- Jeg har faktisk trent fem dager av de syv jeg har vært medlem!
- Jeg har overlevd en audition.
- Jeg har prestert å søle smoothie over hele sofaen, to sofaputer, utover gulvet og oppetter veggen. Hvordan det i det hele tatt går an må du ikke spørre meg om...
- Jeg har vært på hemmelig konsert med Beady Belle.
- Jeg har om noen timer sett prøveforestillingen til Pernille Sørensens nye show "Flink pike", som har premiere neste uke. Løp og se!
- Jeg har sikret meg landskampbillett til håndball-EM på Lillehammer i desember!
- Jeg planlegger å sikre meg billett til Nathalie Nordnes-konserten på Herr Nilsen førstkommende mandag. Frøken Nordnes er dame jeg har drømt om å gå på konsert med siden 2003, så det blir garantert en hit! Noen som vil bli med??
Jeg kjøpte Hush Hush-plata i 2003, og den har siden vært en av mine favoritter! Anbefaler den på det sterkeste, sammen med oppfølgeren "Join Me In The Park" fra 2005!

1 kommentar:

Unknown sa...

Imponerende... Produktiv uke!