fredag 3. september 2010

Lazy Friday

White trash som jeg er, har jeg brukt fridagen til å lindre The Hills-sorgen med nok en pinlig serieslektning fra mtv.com: Laguna Beach. Vel, det er egentlig litt løgnaktig av meg å si, jeg ble faktisk avbrutt av en episode av The City som gikk på mtv, tv-kanalen, så hele dagen har jeg da ikke brukt. Dessuten var jeg ute en tur og spiste sushi med Marie rundt middagstider, OG jeg var en hel time på trening i morges, så samvittigheten er absolutt der den skal være; på den bedre siden. Jeg tror jeg er avhengig av Adam Divello (produsenten av The Hills, The City og Laguna Beach...).

Ingenting er så deilig som å ha fri på en dag som egentlig er hverdag, spesielt ettersom jeg vanligvis bruker de dagene som faktisk er satt av til å ha fri, på å jobbe. Og det skal jeg så visst fortsette med denne høsten også, om mulig mer enn noen gang. Forrige lørdag var nemlig min absolutt siste frilørdag før jeg drar hjem på juleferie, og det skyldes at jeg har vært så heldig å få jobb i Skal Vi Danse, som starter opp neste lørdag. Da blir det fullt kjør hver lørdag fram til finalen 27.november, og jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg! Tror det blir en utrolig spennende erfaring. :)

I morgen, derimot, har jeg bare vært snill og sagt ja til å rydde ølglass på Latter ut i de sene nattetimer. Det kommer til å bli helt forferdelig, jeg hater festkveldene på Latter. Altfor mange folk, altfor fulle folk, altfor høy musikk som gir meg tinnitus til langt ut i neste uke, og altfor mange som søler øl på meg der jeg går rundt og prøver å gjøre jobben min. Men. Jeg trenger penger. På mandag reiser jeg nemlig på en så latterlig dyr studietur at jeg håper jeg skal få et illebefinnende søndag kveld, og dermed ha gyldig grunn til å melde avbud. Hvem er det som betaler 3000 kr for å dra til TJØME?!?!?!?!?! Jeg kan reise en hel uke til New York for den summen der! Gi meg én god grunn til at jeg skal få lyst til å bruke de pengene på å dra til nabofylket heller, "obligatorisk" er ikke et godkjent svar. Nei...det er et innhugg i kontoen som svir heftig altså. Men det er bare fredag enda, jeg kan fortsatt håpe på et under før mandag morgen.

God helg! ;)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du e god..! Stå på:)

-oj sa...

Tjøme er jo deilig. Men 3000 kroner???!?!?
Jeg kan leve en måned i Tyskland for den prisen..

God tur!

Ingrid sa...

My point exactly, takk oj! Har en følelse av at det er noe snusk ute og går, Budapestturen vår på musikk grunnfag var ikke en gang så dyr. Spesifisert regning, ja takk!