onsdag 23. juni 2010

Halden city of allsang og harryness

Har akkurat hatt to nydelige dager i Halden! Byen kan være så harry som den bare vil, men når solen titter fram er den virkelig en perle av de sjeldne! Dessuten huser Halden min favorittcafé: Bryggerhuset. Det er en deilig blanding av Frk. Larsen, Drømmeplassen og Tullins - spisestedene jeg ellers sverger til, og i tillegg har de en vakker interiør-/nipsbutikk der jeg kunne kjøpt med meg sånn ca...alt. Men jeg tar det gradvis... ;)

Målet med turen var egentlig bursdagsfeiring av moren til Anders, men som seg hør og bør er det alltid den yngre garde som stikker av med størstebiten av oppmerksomheten:
Anders og Kristoffer <3

2 kommentarer:

Mari sa...

Å, Kristoffer var utrolig nydelig!

Ingrid sa...

Ja, jeg hadde nok gitt meg selv et fornøyd klapp på skulderen om jeg hadde klart å produsere noe sånt :p Haha!