torsdag 24. juni 2010

En stk tomat

Jeg trodde bruningsgrunnlaget var lagt, men den gang ei. Kusine Ragnhild og jeg har stekt oss i solen dagen lang, og jeg trodde jeg var lur som brukte solbriller... Resultatet er to svære hvite rundinger rundt øynene, med den obligatoriske hvite streken inn mot ørene, i et ellers tomatrødt ansikt. Dessuten har jeg shortsskille på lårene. Det blir et harry, for ikke å si ubeskrivelig vakkert syn, når jeg omsider oppgraderer til soling i bikini! I morgen tror jeg at jeg må sole meg i burka så jeg i det minste får jevnet ut solbrillemerkene...
Sommerlunsj på terassen <3

Da vi utpå ettermiddagen var blitt så stive i ansiktet at vi knapt kunne smile, tok vi hintet og forlot solsteiken for å legge ut på labbetur. Destinasjon: Vaaland Dampbakeri og søster Ida! Jeg LIKER å kjenne folk som jobber på bakeri, spesielt når de også har kuleis... *heaven*. Ida hadde lite å gjøre på, og laget derfor følgende: ("smilet" får hun forklare selv, haha)
"Ska eg ta softis og strø på toppen eller?"

Hun fikk også stappet i oss hver vår ismocca, sjokoladekuler, cola og en kylling/bacon-sandvich, og med ismiddagen ovenfor på toppen av det hele, ble vi så mette at vi hadde seriøse problemer med å kunne gå oppreist hjem. Da hadde vi også fått med oss en svær pose med "niste", det vil si mat for minst en uke fram i tid. Jeg trodde på et visst tidspunkt at jeg skulle sprekke bare av å se mat igjen, men hallo. Man sier jo ikke nei til free kvalitetsfood! Det spørs heller om jeg må si nei til bikinien etter dagens gilde...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hm... ja, soling kan ta på...Selv for erfarne "solere"...:)
Har ikkje fått me meg at du va i Stavanger..
mmmmm....bakeri.....