torsdag 15. april 2010

Søndag morgen

Det er generelt god stemning rundt meg for tiden. Det er sol og varmt, jeg har fri, og jeg har ikke blitt rammet av askeskyer og instilte fly. Det er fint. For meg. Jeg er mer spent på om pappa, som akkurat nå befinner seg i Midtøsten, kommer seg hjem igjen med det første... Det finnes mange fine steder å være strandet på, men jeg liker ikke helt tanken på å skulle være for lenge akkurat der.

Og tro det eller ei så har jeg jogget IGJEN! Både i går og i dag morges. Jeg blir nesten så imponert over min egen innsatsvilje at jeg lurer på om det er mitt nye og bedre liv som plutselig fant det for godt å gjøre alvor av seg.

Jeg vurderer faktisk å ta litt sol, ettersom jeg fikk et par gavekort på Brun og Blid på jobb i går! Problemet er bare at jeg er livredd for solarium, og får klaus så snart lokket over senker seg ned. Jeg ser for meg at den skal sette seg fast, at solariumet ikke skal skru seg av, og at jeg skal bli stekt levende. Så det så.

På fredag er det første semifinale i Norske talenter, og alle MÅ stemme på Marie og Julie!!!!! Det blir et kjempetøft show, egenkomponert musikk, og et jovialt band bestående av Anders, Åsmund og Andreas. Det skal ta helt av! HUSK Å STEMME!!!!
(Jeg vil drikke ismocca med noen. Nå!)

3 kommentarer:

Betsy sa...

Kjære Ingrid:)
Det gleder meg å se at livet smiler, og at joggeturer blir utført. Her er det ikke sånn. Her er det assignments som skal skrives, og en hverdag som skal overleves. Jeg er jo i konstant feriemodus i drømmeland, og det virker dårlig når man bør være i skrivemodus.

Norske talenter er av tingene jeg griner over at jeg går glipp av. Glad vi har youtube:)

Kos deg på jobb, på joggetur og i vårsola. Åh, ingenting er som grønne flekker og ei sol som varmer en deilig vårdag. Jeg drømmer meg litt bort til norge i disse tider. Nyt det;)

marie sa...

Uffda, håper papsen kommer seg fort hjem da.. Ikke stas...

Jeg sitter på bussen fra Stavanger til Oslo, sykt lang tur men det går faktisk fint.. Regnskapet begynner å få litt orden, og jeg "gråter" ikke lengre over et stresssende liv.. Blir godt å komme tilbake og starte på trimrunden min igjen, og ikke minst få alt til å sitte som smurt til fredag!!! DET blir så kult:-) :-)

Helene sa...

Ingrid, Inga, Plonga..nå må eg få minna deg på at du må SPISA i takt med joggingen. For di der lårene dine forsvinne hvis du glemme det! Og eg kan jo tilføye at siden du har fri e det lov å komme te Stavanger, kor solen ikkje skinne om dagen. Fordi byen saaaavne deg!!