søndag 25. april 2010

OPP TRAPPEN OG PÅ VENSTRE SIDE I GANGEN!!!

Kan noen vennligst lage et skilt til meg med denne påskriften?

På Latter er det tydeligvis veldig vanskelig å finne toalettene, noe garderobepersonalet får svi for x antall ganger hver kveld. Se bare for deg hvordan godt brisne folk risikerer livet der de vakler fra baren og ned de lange, bratte trappene til garderoben. Se for deg hvordan de stopper opp, veldig forvirret, før de snøvler "ærre do hæær?". Se for deg hvor mye mer latterlig dette blir når du vet så godt at alternativet ville vært å bare gå fra baren og rett ut i gangen - der toalettene faktisk befinner seg.

Gang så denne scenen med ca femhundreogåttiseks. Der har du en helt vanlig kveld på jobben sett fra min synsvinkel.

3 kommentarer:

Helene sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ååh..my second home.

Ingrid sa...

Eg har aldri følt den heilt store trangen te å slå folk som må på do, men i går va eg sååååå nær... Djiizes altså, snakk om å bli irritert!!

Helene sa...

Du må bare slå!! Eg støtte deg!!