torsdag 4. mars 2010

Onsdag kveld fra Nydalen vs. torsdag morgen i Pilestredet

Ettersom de lange onsdagene i Nydalen lett kan føre til en hard start på torsdagen, er jeg ganske glad for at jeg i år begynner på skolen kl 10.30 på torsdager, i motsetning til 08.30 i fjor. Av den grunn tillot jeg meg også å være ekstra sen i seng i går, slik at jeg kunne få med meg premierefesten etter innspillingen.

Jeg våknet ganske så uthvilt i morges, men skjønte fort at jeg hadde forsovet meg. Klokken var kvart på ti, dvs at jeg hadde en halvtime på å komme meg avgårde. Jeg ble liggende og vurdere om jeg skulle gidde å stresse, eller om jeg skulle gi meg selv en ekstra halvtime på øyet og heller komme til andre time. Etter mye om og men vant stressalternativet, så jeg sto opp, dusjet, kledde meg og smurte matpakke i en fei før jeg småløp ned til skolen. Der ble jeg litt overrasket over at jeg ikke så noen andre kjente i klasserommet, og tok frem mobilen for å ringe noen og dobbeltsjekke hvor vi skulle være. Før jeg imidlertid kom så langt, kunne klokken på displayet heller fortelle meg at jeg er det dummeste vesenet i hele verden akkurat denne morgenen. Den var nemlig 08.26!!! Jeg kunne sovet TO timer lenger!!! Hva er det jeg har tenkt på?!? Og ikke minst - tenkt MED? Jeg blir litt oppgitt over meg selv altså....

Men - for å unngå en negativ avslutning på dette blogginnlegget, skal jeg herved fyre inn en gladmelding: Charlotte har kommet inn på master i musikkped på Musikkhøgskolen :D Hurra hurra! Da gjenstår det bare å håpe at hun takker ja, slik at jeg får enda en lekekamerat her i Oslo!

2 kommentarer:

marie sa...

åneeei, hahaha:-)
Du er en liten søting du Ingrid!
Haha:-)

Klem fra en stressa felejente i Arupsgate og 2 svært ustabile kattepuser.

Ingrid sa...

Haha, sånt er egentlig bare bittert.. :P Ingen får komme og messe med søvnen min! Ustabile katter sier du? Kanskje de trenger barnevakt..? :P