søndag 7. mars 2010

Gladmeldinger!

Jeg har vært så glad på mine venners vegne i det siste at jeg føler det fortjener litt spalteplass!

Som nevnt tidligere har Charlotte kommet inn på master i musikkped på Norges Musikkhøgskole, og flytter derfor til Oslo til høsten. Om jeg gleder meg? Ja!! Jeg ser forresten gjerne at flere hiver seg på flytte-til-Oslo-bølgen, det er bare å pakke kofferten... ;)
Felejentene Marie og Julie leverte et forrykende show i beste sendetid under Spellemannsprisutdelingen i går kveld, sammen med blant annet Valkyrien Allstars-/Korslaget-Tuva Syvertsen, Ragnhild Hemsing og årets Spellemann Alexander Rybak. Alexander er forresten ganske så premiereklar med filmen Yohan Barnevandrer (26.mars!!), mens Marie og Julie blir å se på Norske Talenter før du aner det ;)

Mari har faktisk hatt platerelease med det nydelige bandet SalmeKlang, og jeg anbefaler alle å løpe og kjøpe plata!! Det er vakkert, stemningsfullt og rett og slett et knippe med utrolig bra musikere!
Tilbake til Spellemannsprisen: May Kristin og resten av gjengen i Donkeyboy vant et stipend på 200 000 kr under prisutdelingen i går, i tillegg til flere andre priser. Mine gratulasjoner i går selvfølgelig til det überdiggbare bandet! Hurra!
Ja...hva kan man si? Man blir ganske så stolt, ja man blir det! ;D

2 kommentarer:

Pyselotte sa...

Ingrid, du er fortsatt fin.
Og jeg dukker nok opp i Oslo i august skal du se!

Ingrid sa...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D