torsdag 12. november 2009

Lille Jensi!


Broderbesøk! :D Hurra! Eksamenfilm er levert og diskursanalyse er lagt på hylla (hva i alle dager er det?!). Jens er på plass, og med i kofferten hadde han både italiensk landbrød fra Vaaland Dampbakeri, post, 2 stk aloe vera-shampoer OG pakkekalender til desember!! Dette er jo både jul og bursdag på en gang, og vi måtte selvfølgelig feire med årets første julebrus :D Og jeg ble ekstra stolt da han var før meg med å påpeke at Disney channel avsluttet sendetiden sin altfor tidlig på kvelden... Det er brodern sin det!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Når eg ser på det bildet e det et bevis på at tiden går... Han har blitt eldre! :)

For alle oss som ikkje har disney channel vil eg bare påpeke at de sende alt for lite kvalitetstegnefilmer på "dampkanalene".. Alt va mye bedre før seie de.. då va d i alle fall verdt å stå opp, slenge seg på sofaen og skru på tven en tidlig en lørdags morgen... Nå kan eg ærlig innrømme at eg prioritere søvn!
Hils brodern...

-Eivind-

Ingrid sa...

Ja jøss..lørdagsmorgenene e ikkje som de ein gang va.... Jukeboks, svisj og frokost-quiz med slitsomme programledere av ein aen dimensjon...Ka skjedde med gode gamle disneytimen?? Og Casper, det vennlige spøkelset, Kalle Klovn og Postmann Pat? Dagens Postmann Pat har fått seg vibrerende mobil, det høre ikkje hjemme en plass!!!

Anonym sa...

Ka e d du seie?!.. e det verste eg har hørt! D ende vel me at han snart får seg el-bil, eller kanskje det e merr politisk korrekt å kun ha sykkel...Trolig vil de nok, grunnet pengemangel, avskaffe ruten hans ettersom alle sikkert har skaffa seg internet.. you got mail...

Postmann Pat, postmann Pat
Med sin lille Packard Bell...
Aldri tidlig ute, han sover på sin pute. For posten kommer nemlig av seg selv..

Alle mennesker kjenner gangen hans
Små og store vinker på hans vei til NAV-kontoret. Lyder kjenner de godt sånn som bank... Ring... "Trekk en kølapp her"....

Postmann Pat, Postmann Pat, han har fått ny arbeids-drakt. Nå sitter han i kassen, snart vasker han på dassen..på sin egen, lokale, post-i-butikk......

Hm.... interresant ka som skjedde her... merkelig så inspirasjon man kan få på ein fredagskveld...

Ingrid sa...

HAHAHAHAHAHA, lagde du den sånn heilt av deg sjøl akkurat nå?! Genialt!! Den fortjene et eget blogginnlegg, hahahaha! Eg leeer! Fredagskvelder altså...

Hellibigbelly sa...

HAHAHA, eg LER av dokker to! Beste sangen, Eva, og beste innlegget Inga. Offameg..og Jens e jo diger, e an hoyere enn meg naa? Som tiden gaar..

Ingrid sa...

For å sei det sånn....han har akkurat tatt igjen meg....søren! Eg hadde ein cm over han i august, nå e an vekke....

Betsy sa...

Det er alltid deilig med små brødre, og det er sjeldent kjipt når de er oppegående og glade i Disney Channel. Min lillebror er på cartoon network til storesøsters store fortvilelse!
Og igjen vil jeg påpeke det deilige med sånn dekoder-opplegg. Ikke nok med at jeg kan få vekk den forferdelige norsk-dubbingen - jeg har Disney Channel heile døgnet. Det slutter aldri! Det er nesten litt farlig...

P.s. Imponerende Postmann Pat-sang!

Ingrid sa...

Hva er det du sier?? Disney channel hele døgnet? Hva slags dekoderopplegg er det du har? Jeg ble ikke lite misunnelig nå.... ikke nok med at jeg må leve med dubbing størstedelen av den korte sendetiden de har, men etter kl 21.50 er det helt svart på skjermen...det er jo da jeg har mulighet til å se på! :P

Betsy sa...

Jepp, heile døgnet:D
Jeg har canal Digital-dekoder. Virkelig sendt fra himmelen! Jeg elsker å komme hjem etter skolen og slappe av med litt Hannah Montana:)