onsdag 11. november 2009

Onsdag kveld fra Nydalen

Jepp...jeg har snart vært på jobb i 10,5 time, og foreløpig har vi bare kommet til generalprøven. Jeg venter på publikum, og har for anledningen iført meg benekter du fakta!?-genseren min. Den er kul. Jan Fredrik Karlsen er akkurat like hyggelig som når han er hyggelig på tv, og jeg kan dermed puste lettet ut... Så for meg at han skulle kritisere måten jeg skjenka kaffe på, måten jeg sa hei på osv, men nei, han er rett og slett utrolig trivelig! Den ordentlige Bettan er her for å være deltager i Vad har du lagt i mössan, og jeg har en følelse av at nettopp denne sangen er Norges nye partyalarm.
Jeg har vært på Rimi fire ganger i løpet av dagen, og jeg tror de ansatte der begynner å mislike meg sterkt... Jeg kjøper alltid det samme, og skal alltid pante x antall ølkasser, noe som fører til at de må bryte midt i arbeidet sitt for å hjelpe meg, og åpne en ekstra kasse fordi jeg lager kø med alt jeg skal betale. Ikke alltid like luksuriøst å være studiovertinne... Men! jeg har blitt bedt om å søke på fulltidsstilling hos Feelgood etter jul... Se hva som skjer... :)

God kveld alle sammen! Husk å se på tv2 kl 21.40 i morgen!

Ingen kommentarer: