søndag 27. september 2009

Sett fra trikken

Som ren Oslo-beboer og ansatt i hjertet av humor-Norge, hender det titt og ofte at det rusler en kjendis og to på min vei. Ikke at jeg blir vill og gal av den grunn, mesteparten av starstruckheten min ga seg etter komiprisfesten på Latter i slutten av august. Når man derimot trikker forbi Hele Norges Jens (som i Jens, Statsministeren), som tilsynelatende er ute på en fredelig søndagstur på Frogner, hånd i hånd med kona - da føler jeg at jeg har en historie av de bedre å ta med hjem! Etter alt valgoppstyret de siste månedene, ble det utrolig rart å se ham i helt vanlige omgivelser, samtidig som man jo bør være glad for at han får tid til litt menneskelig virksomhet også. Jeg ble nesten litt rørt over synet som møtte meg der jeg satt, de så så koselige ut! Jeg liker Jens, og satser på at han fortsetter å styre landet vårt med jernhånd. Eventuelt bare med den hånden han holder vaskebøtta med, den ser ganske sterk ut den og.

2 kommentarer:

Mari sa...

Jens er Mannen med stor M.

Anonym sa...

hm...vell og bra. Men er du sikker på at det er Jens du har truffet? Ut i fra bildet blir jeg noe usikker:)
-Eivind-