torsdag 14. mai 2009

Junk mail...

Det hoper seg opp i junk mailen min for tiden, og det er ikke måte på hva jeg skal dras med på. Tilbudsklubben.no tilbyr seg å betale min slankekur, en viss dame ved navn Pia Dybdahl vil hjelpe meg med å oppnå drømmekroppen, Betty Olsen vil ha meg som Unicef fadder, Susanne Hansen vil selge meg rynkefjerner, Hanne Anderson vil også at jeg skal gå ned i vekt, det samme vil Tina Olsen, og i tillegg vil hun at jeg skal prøve rosenrot, styrke immunforsvaret OG sette meg på et mystisk selvbruningsmiddel. Kan man ønske mer, vil kanskje noen si...

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg stadig vekk får slike mailer, og må til tider spørre meg selv om jeg faktisk er så miserabel som alle disse damene skal ha det til? Og blir man virkelig et bedre menneske av å følge alle disse oppskriftene? Tvilsomt... Jeg har det stort sett fint slik som jeg er, og har aldri følt det store behovet for å fikse på det ene eller det andre. Min oppfatning er at rynker kommer når de kommer, at drømmekroppen ikke eksisterer, at immunforsvaret selv sier ifra når det trenger å styrkes, og det samme gjør hudfargen... Beklager Tina, Susanne, Betty, Hanne og Pia, men jeg håper dere jobber på akkordlønn.

Ingen kommentarer: