lørdag 28. mars 2009

I dag har jeg... vol.2

- vært på en fantastisk vakker konsert med Thom Hell - igjen. Han MÅ oppleves!
- lært at det å manøvrere sine egne ledd ikke alltid er like enkelt som man skulle tro
- mørbanket et kne og to albuer + ny skramme på beinet som følge av punkt nr.2
- fått fremgang i Kirsten Giftekniv-prosjektet mitt
- blitt bedre i halsen
- mimret barnegospel-/speidersanger på Pir6
- fått bevist det faktum at: ja! tvillinger kan faktisk føle hverandres smerte!
- stuffet fryseren med enda mer biff

Ellers skal jo alle selvfølgelig få med seg siste forestilling av Press Play i morgen, men for dere utskudd som IKKE skal dit, skyldes det selvfølgelig at dere skal på gratiskonserten til Thom Hell på Øvre Torv kl 20.30.

Tuddelu!

4 kommentarer:

Betsy sa...

OMG! Skal Thom Hell spille gratiskonsert??? Merker jeg må få med meg det.
Og vi fikk på ingen måte oppdatert nok under middagen, så neste gang er det min tur til å invitere. Da skal jeg skrive opp en liste over ting vi ikke må glemme å snakke om..(les: Kirsten Giftekniv) Heeeheee..
Lykke til på siste forestilling:)

Ingrid sa...

Hahaha, jeg gleder meg allerede!!
Og ja, han spiller i kveld under selveste Earth Hour-timen...sånn time der hele verden visstnok skal slukke lyset. Føler ikke det skjer, men han må gjerne spille likevel :D

Gromma sa...

Alt dette høres fantastisk ut. Kanskje bortsett fra leddmanøvreringa. (skrives det sånn?)
Men du, dette Kirsten Giftekniv-prosjektet ditt - har du noe søknadsskjema det går an å fylle ut? :P
Gro-M.

TorsteinPettersen sa...

Fin fin blogg.. :)