tirsdag 31. mars 2009

Igjen?!

Nok en gang har jeg blitt oppringt med forespørsel om å delta i en meningsmåling. Nok en gang er jeg snill og sier ja. Nok en gang blir jeg spurt om postnummeret mitt der jeg bor. Nok en gang sier jeg "4610". Nok en gang er svaret: "oi, beklager, da er du visst utenfor målgruppen vår! Hadetbra!"

Selv om jeg begynner å lure på om dette bare er en vits, kan jeg anbefale dere alle å bare si "4610" neste gang dere blir ubeleilig oppringt av noen som vil ha dere med i en meningsmåling. Man slipper dermed å bruke unødvendige krefter på unnskyldninger, og man slipper å føle seg kjip overfor den stakkars oppringeren som desperat prøver å tjene til livets opphold.
4610 er altså løsningen!

2 kommentarer:

Mari sa...

Jeg har 4611, lurer på om det funker?

Betsy sa...

Fanden ta de telefonselgerne. Jeg hadde fint klart meg uten. Jeg går på autopilot når de ringer: "Nei takk, jeg er ikke interessert!" Pleier å funke det også;)