fredag 27. mars 2009

I dag har jeg...

- stått tidlig opp
- syklet i et kvarter fire ganger - altså 1 time totalt
- observert en student iført jordbær-lue.
- endelig hatt min debut med KKF - hurra for det!!
- svart på spørreundersøkelse (om ansiktsprodukter for de som lurte)
- stått opp til sol og tilsynelatende vårvær
- lagt meg til snø/sludd-kaos og bråkete snøklumper fallende ned fra tak
- spilt den tredje siste forestillingen av Press Play
- vært på konsert med Lisa, hun er kul
- smurt knekkebrød med banan i smug på Javel
- fått enda bedre feeling for leiligheten vår i Oslo - vi har fotocelle-vask på badet!! Hallo!
- blitt litt smågroggy i halsen. Te i hele morgen takk.
- forgjeves prøvd å leke Kirsten Giftekniv
- smilt :D

4 kommentarer:

Pyselotte sa...

Du, jeg kommer på besøk i Oslo jeg!
Også var det noen flere ting jeg lurte på, så jeg tror jeg må sende en melding til deg ;)

Mari sa...

Gled deg til du mister mobilen i vasken og den drukner en stille død... Jeg har benyttet meg av "hotell-vasken" i Rosenborggata x antall ganger, og det har gått hardt utover toalettmappa av og til. Haha!

Ingrid sa...

Ånei, og jeg som er kloms på heltid...:S Det tenkte jeg ikke på!

Aase Helene sa...

Jeg ser stadig for meg deg som står og smører knekkebrød med banan i smug på Javel. Det er et ganske fornøyelig syn!:D