lørdag 13. september 2008

Til deg som stjal sykkelen min i natt:

Jeg vet at den rosa sykkelen min er dødskul, og at det går mye raskere å sykle enn å gå hjem etter en kveld på byen, men asså...

DET ER FAKTISK IKKE GREIT Å STJELE ANDRES SYKLER OG JEG VIL HA DEN TILBAKE NÅ!!!!!!!!!!

Du vet hvor du fant den, og dermed vet du også hvor du kan levere den igjen. Da kan du også ta med deg det vraket du har tatt deg bryet med å gi meg i bytte. For hvis du helt alvorlig tror at dette:









kan erstatte denne:














så er du enda dummere enn jeg trodde. Ikke nok med at du stjeler den mest gjenkjennelige og karakteristiske sykkelen i byen, faktisk den eneste sykkelen med det utseendet som finnes i denne byen tør jeg påstå, men du tror også at jeg synes det er ok så lenge jeg har noe å sykle på jeg og!??! DUST!!! (Og ja - jeg har faktisk kjennemerker på den!)

Jeg oppfordrer alle som leser dette til å være på utkikk. Skulle det dukke opp en rosa sykkel uten skjermer, gear eller håndbrems på deres vei, så kan dere med god samvittighet bare ta den med dere (eller gi meg beskjed så skal jeg ta saken i egne hender - det gjør jeg mer enn gjerne).

Kjære Rosa: Frykt ikke. Jeg skal finne deg!<3

4 kommentarer:

Pernille sa...

D va veldig synn me den super fine sykkelen din. Hvis eg ser noen på den skal eg personlig gå å dytte di av sykkelen for så å trø alt eg kan til en trygg plass!

Ingrid sa...

Jess! I have a feeling we would make a great team.... ;)
Eg har faktisk ekstremt stor tro på at eg ska finne den igjen, og eg glede meg te å slå den som har tatt den! :D

Pernille sa...

me må jo og få et bilde av tyven så du kan legge ut her.
Oppfordre alle t å ha klar kamera når d komme någen syklene på en rosa sykkel!

Betsy sa...

Ingrid, jeg skal leite. Føler at du har litt samme følelse som jeg hadde en dag i påsken når jeg oppdaget at noen hadde funnet ut at de ville ta bilen min. (Og jeg fikk ikke noe annet fremkomstmiddel i bytte.)
Men etter mye is i magen (og innside info hos politiet), så dukket den opp etter en måneds tid.. Ikke gi opp!! :)