tirsdag 9. september 2008

Hurra for Tor Anders og Bjørn!

Som inviterer til kake og film på den aller mest godtesyke dagen i uka - mandag! Kake er nemlig - som is - ikke godteri og derfor lovlig å spise på en hverdag. Det løser alle mine godteriproblemer.

I all min godteri-frustrasjon sto jeg faktisk midt i bollebaking selv da "Tor Anders Aadalen fra de Internasjonale Kirkefestspillene" slo på tråden. Det hadde seg nemlig slik at han hadde bakt en kake... Dermed ble det altså dobbel glede med både brownies og vaniljekremboller (populært kalt brystboller såvidt jeg har forstått det fra mine overordnede - Bjørn og Aase Helene) i Tordenskjolds gate, mens stakkars syke Anders som måtte bli igjen hjemme fikk æren av å oppdage bollebrett nr 2, som bollemester Ingrid hadde glemt å ta ut av ovnen før hun gikk...eh... Unnskyld Anders...

7 kommentarer:

Mari sa...

De to guttene der kan det med å invitere på gledesfylte happenings. Hva hadde verden vært uten dem?

I don't know.

Ingrid sa...

Og det beste av alt er at de gledesfylte happeningene tilbys akkurat når en minst venter det og mest trenger det! Hurra :D

Aase Helene sa...

Ble det servert brystboller uten mitt nærværende?? Er ikke det litt på kanten?????

Ingrid sa...

Hahaha, det kan alltids lages flere.....mmmm :P

Aase Helene sa...

Haha! Hurra, du har skifta blogg-navn! Perfekt!

Anonym sa...

"dine overordnede"??
hahaha!!!

jeg vil ha flere brystboller snart!

Ingrid sa...

Then let's make some! :D Do ringa, jai bringa!