søndag 27. april 2008

Ingrid tar selvkritikk.

Jeg er sløv med bloggingen for tiden, idealet om minst en bloggpost i uka rakner sakte, men sikkert. Jeg gjør nå et patetisk forsøk på å hente meg inn igjen.

Grunnen til at det går litt tregt er at jeg rett og slett har hatt veldig lite tid til overs den siste tiden. Har blitt masse masse filming og jobbing til alle døgnets tider, og på de mest utenkelige steder. Og man skal neimen ikke tro at det går over med det første, snarere tvert i mot. Men jeg skal være forsiktig med å klage for jeg har det knallgøy stort sett hele tiden, og får oppleve de underligste ting, både i positiv og negativ forstand. Jeg lærer hver dag, og det liker jeg!

Jeg ble dessuten selverklært riks-mediehore (som jeg er sikker på at Bjørn ville sagt) i forrige uke da jeg under innspilling ble knipsa i et øyeblikk der jeg sto og varmet en kald Robin/"Yohan" mens jeg hadde en sjokoladebit i munnen. Resultatet, som for sikkerhets skyld ble blåst opp over hele forsiden av Fædrelandsvennens del 2 dagen etter, var heller begredelig. De utallige kommentarene "you look better in real life, don't worry!" har vært bekreftende, men støttende nok.. :P Jeg visste at jeg kom til å få angre stort på sjokomanien min før eller senere..!!

Denne helgen har jeg vært hjemme i konfirmasjon, men rakk å kjøre tilbake tidsnok til å få med meg siste del av kulturnatta - og tidenes jam. Typisk at jeg må dra av gårde akkurat når det skjer masse ting i Kristiansand! Jaja, jeg er ihvertfall gammel nok til å komme inn på arrangementene i år.. ;) Hvilket minner meg om at jeg om fire skjebnesvangre dager blir enda ett år eldre *hyyyyyyl*. Mine bekymringsløse days of wine and roses nærmer seg the end med stormskritt, og akkurat idet det skjer befinner jeg meg atter i Stavanger i nok en konfirmasjon. Jeg får ikke en gang feiret min egen ulykke - ihvertfall ikke som festens midtpunkt...Hmf...

Jeg vil derfor benytte anledningen til å skrive opp et sitat som ironisk nok sto skrevet på mitt personlige bordkort i gårsdagens konfirmasjon:

...voksen er ikke noe man blir, det er kun et begrep som eksisterer i barns fantasi...

1 kommentar:

Betsy sa...

Jeg liker folk som tar selvkritikk.. Det er en god egenskap, Ingrid:)
Deilig å se at det er ting som skjer i livet. Jeg for min del må for det meste lese, men er litt dårlig til det.. under eksamenstida blir det nok mest blogging..eh.. Var så koselig å treffe deg igjen på østsia<3