mandag 10. mars 2008

Turbo-life!

Jeg har valfartet litt rundt på sørlandet den siste halve uken - og jeg synes jeg høres forferdelig viktig ut når jeg med hånden på hjertet kan si at det har vært "jobbrelatert". Torsdag var jeg for første gang i Arendal, jeg var innom Mandal tre ganger i løpet av fredag og lørdag, jeg har vært to dager på Eikerapen OG på søndag var jeg i Tveit for første gang! Dette kaller jeg effektivitet!

Er spesielt imponert over fredagen, da vi dro til Eikerapen på innspilling kl 07.00, var i byen igjen kl 18.30 og hadde da en halvtime på å gjøre oss litt presentable til Peer Gynt på teateret kl 19.00. Det gikk akkurat. Under forestillingen ga magen til min store fortvilelse ganske klar beskjed om at den ikke hadde fått mat siden lunsjen på Eikerapen kl 12.00, og det endte med is og en bakt potet på Bakgården Både& etterpå. Der har jeg forresten heller aldri vært før. Men kvelden stoppet ikke der, Marius og jeg hadde nemlig store(!?) planer om å få med oss singelkveld på Rederiet, der Sindre Dybvikstrand skulle spille kl 00.00. And so we did, selv om vi likte oss best nede på trygge Charlies...

Lørdagen startet i nitiden, da vi igjen fór opp til Eikerapen. Filminnspilling i snø, kulde og regnvær er ikke den gøyeste måten å underholde seg selv på en lørdag, men det er rart hva man sloss for å få være med på av og til.. :) Var tilbake kl 19.00, og Aase Helene og jeg stelte i stand en rolig kveld som endte med at undertegnede så på film mens Aase Helene lå på sofaen og sov. Jaja, ikke noe galt i å være sliten!

Og var ikke de andre dagene fullpakket nok så toppet det hele seg på søndagen, da jeg besøkte Tveit og fikk med meg gudstjeneste, statistregistrering, 30-årsdag OG cheerleadingshow!! Det er i Tveit det skjer..!
Følte liksom ikke at jeg kunne gi meg der, så da jeg kom tilbake til sivilisasjonen (no offence;) rakk jeg søren meg også en matbit på Frk. Larsen før en vakker konsert på Hjørnet.
Så sånn er det...Nå kjenner jeg at jeg er litt trøtt faktisk.

9 kommentarer:

Anonym sa...

O'travle kvinne. Har du nå fått vite timelønnen din? Og den gudstjenesten reagerte eg litt på..? Knegg.

Ingrid sa...

Haha...når det ikkje e mulig å få eldre til å melde seg som statister, får me oppsøke de...de e som regel i kirken vett du!

Pyselotte sa...

PÅ tveit. Man er ikke i tveit. PÅ!

Aase Helene sa...

Man er I Tveit, Charlotte. I!! Jeg har vokst opp der, hva slags referanse har du?

Pyselotte sa...

Tuller du med meg, Aase Helene?? Er man I tveit??!
Jeg kan jo ikke ha reist dit i 3 år, og trodd jeg var på Tveit.. Hmm.. Jeg har folk som har bodd der som referanse, som sier på Tveit ;)
Men dette likte jeg ikke! I Tveit! Høres rart ut..

Linda Therese S. G. sa...

jeg trodde også det var PÅ Tveit. Men hva vet vel jeg? :)

Ingrid sa...

Skal vi fremme en votering!?

Aase Helene sa...

Votering?
La oss reise ut til Tveit, og høre med de gamle.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.