tirsdag 15. januar 2008

Så var vi i gang igjen!

Hurra, jeg er tilbake i studenttilværelsen! It feels good, selv om jeg har litt problemer med å skjønne hva jeg går på og hvorfor jeg i det hele tatt gjør det. Jeg snakker selvfølgelig om ex.phil og ex.fac. Det er helt ok så lenge jeg er på forelesninger og skriver ned det læreren sier, men når jeg skal være flink og lese hjemme er jeg totalt lost! Derfor har jeg valgt å fokusere på det positive med studiet:

- jeg har åtte timer Uobligatorisk undervisning i uken, fire timer på mandag og fire timer på tirsdag. Altså - masse tid, overskudd og muligheter til å gjøre andre ting i tillegg! Hurra!
- Ingen forelesninger begynner før kl 12.15!
- Eksamen består av en semesteroppgave på 6-7 sider - og vi har to mnd på å skrive den!
- For å få levere denne oppgaven må jeg i slutten av mars bestå en multiple choice-prøve.
- Så tidlig som 21. mai er alt over!

Så jeg syns egentlig at studenttilværelsen er ganske ok!

3 kommentarer:

Mari sa...

Alt over 21.mai! Da er jo livet lett:-)

Pernille sa...

er alt over 21.mai? når er entrepenørskap over?
Jeg må følge bedre med..

Ingrid sa...

Livet er lett som bare det!
Er ikke helt sikker på entreprenørskap, men tror det er ca samme tidspunkt! Ikke at jeg har noen spesiell grunn til å tro det egentlig...