fredag 28. desember 2007

Lite tid til blogging i julen grunnet et julebesøksmaraton uten like, men her kommer en kjapp oppdatering av julens mystikk og mysterier her i Stavanger.

- Jeg overgår meg selv i tv- og filmtitting. Disney channel står selvfølgelig svært høyt nå i julen! Akkurat nå går Peter Pan. Jeg fikk dessuten filmen Music and lyrics av kattepus til jul, og må si at den legger seg til i listen over de fineste filmene jeg har sett. (jeg har ikke sett så mange egentlig...) Anbefales!

- Jeg har tilgang til kattekosing døgnet rundt!! Livet er herlig :)

- Jeg har latt meg rive med av romjulssalg... Mamma skulle innom en brillebutikk på vei hjem fra byen i dag, og min søster og jeg gikk bare inn på bikbok for å henge imens (det var rett over gata). Jeg som vanligvis ikke er særlig fan av bikbok, smeltet totalt da jeg innså at det var 50% på hele butikken! Et kvarter senere gikk jeg ut, syv klesplagg rikere, mammas kredittkort littegranne fattigere. Hun insisterte på å betale, brillebutikken var nemlig stengt... Takk mamma <3

- Nå er det altså offisielt: min 16-årige søster har siden jeg var hjemme i midten av desember klart å vokse forbi meg. Hmf..!!! Nå er det jeg som arver klær av henne. Jaja, hun har kommet seg betraktelig i klesstilen i løpet av sitt første halvår på vgs, så det er vel ikke så ille. Vi fikk dessuten en del like klær til jul i år, men endte opp med å måtte bytte med hverandre fordi folk av gammel vane har kjøpt en størrelse mindre til henne. Jeg klamrer meg til fremdeles lille lillebror imens...enn så lenge...

- I morgen kveld kommer Anders, som har rukket å bli ett år eldre siden sist :D Da skal jeg tvinge i ham lutefisk som et slags småondt "gratulerer med dagen-prosjekt"...hehehe... Hurra for Annesj!

Ingen kommentarer: