tirsdag 4. desember 2007

Ååååååååhr!!!!!!!

IGJEN er mobilen min ødelagt!!! Hvorfor ser både flipp-skjermen OG hovedskjermen ut som om en stjerne har kollidert i dem, slik at jeg ikke kan se noen ting?! Og hvorfor skjer dette av at mobilen ligger i jakkelommen min, som fredelig henger på en knagg i gangen?? "Denne telefonen har vært utsatt for trykkskader - altså ytre skader, og det kan jeg LOVE deg at ikke er noe som går på garantien!" knurret mannen i butikken. Hallo, er det mulig å være litt hyggelig ihvertfall?! Det er jammen ikke min feil at Expert selger superdårlige mobiler!!!!!! ÅÅÅÅÅÅ!!! Jeg måtte ufrivillig kjøpe ny for bare et halvt år siden, etter at den da snart tre år gamle mobilen min tok kvelden. Jeg har verken råd eller til hensikt å bruke flere tusen kroner i året på mobiltelefoner, og har faktisk klart meg med en og samme telefon i nesten tre år! Så, Expertmann: kom neimen ikke her og si at jeg ikke kan ta vare på mobilen min!

3 kommentarer:

Betsy sa...

Jeg sverger faktisk til de gode, gamle mobilene. Det er de som holder lengst. Jeg går ennå med en gammel en jeg fikk av mi tante, og den fungerer som bare det. Har store planer om at den hvertfall skal funke i 2-3 år til:)

Ingrid sa...

Og det kommer den til å gjøre, det er jeg helt sikker på! Uuu, jeg vil ha tilbake min gamle gamle... Har faktisk hørt rykter om at nå til dags designes mobiler bare for å holde i ett år, da er det meningen at man skal kjøpe ny. Hva er det for noe?!!

Betsy sa...

Det er pengesluk uten like, og absolutt ikke ment for studenter som har andre ting å bruke penger på enn fancy mobiler..
1 år? Hva er det for en idé?
Jeg syns du burde starte et opprop mot dyre og ubrukelige mobiler!!