mandag 3. desember 2007

Det er desember!!

Det er koselig! For første gang på årevis har jeg hatt julestemning siden midten av november. Jeg aner ikke hvorfor, jeg bare begynte å glede meg skikkelig! Men - jeg har selvfølgelig unngått alt som heter julebrus, julemarsipan, julesjokolade osv før det faktisk ble desember. Advent er advent, og den skal ikke tukles med.

Var på juletrepynting hos familien med de 15 A'ene i går, nærmere bestemt familien Haakaas Jaavall, Aadalen og Handeland med fornavn. Det er alltid like morsomt å komme til et hjem som er fylt av god stemning, no matter what! Spesielt ettersom leiligheten er i besittelse av et calling-anlegg MED video, slik at man faktisk kan se personen som står utenfor og ringer på! Fancy!

Det er derimot ikke sagt at det nødvendigvis må stå noen utenfor og ringe på for at dette skal være morsomt. Kall meg patetisk, men å snakke gjennom anlegget til tilfeldige forbipasserende må jo bare være noe av det mest komiske fritidsproblemet som finnes, slik som her. Hahaha! Ellers synes jeg og det var veldig vittig den gangen Bjørn inviterte meg til å se Skal vi danse, men lå og sov da jeg kom, slik at jeg dermed endte opp med å se programmet sammen med Karoline, Tor Anders, Toranders' mor, Tor Anders' bror OG Tor Anders' bestemor! Trivlige Trøgstad, det får man si! :D

Etter å ha sett drama-avgangsklassen på Vågsbygd vgs' musikal "A walk in the park" i kveld, tok Aase Helene og jeg oss det forfriskende bryet å gå fra Vågsbygd til byen. Kan anbefales. Vi konkluderte med at trim er bra i fellesskap, og ønsker nå å samle interesserte jenter og gutter til dansetrim! Noen interesserte?

2 kommentarer:

Pyselotte sa...

Jeg er med, jeg er med! ;)
Var musikalen forresten bra? Jeg hadde tenkt å se den, men.

Ingrid sa...

Ja den var faktisk ganske kul og morsom! Tøffe karakterer ;) I kveld skal vi gjøre mye gøy!! :D Jeg sitter her og venter på å gå og kjøpe papir :P Wohoo!