tirsdag 26. juni 2007

Status.

Å gjørr så denne jenta på om da'an...?

- Jeg er for tiden den stolte og ekstremt barnevennlige føreren av et nytt safaritog i dyreparken! The kids just love me... Jeg elsker forsåvidt dem og. Spesielt de små "jaaa, æ ska få kjøre tåååg!!!"-guttungene ;) Vakkert syn...vakkert syn!

- Helene og Cecilie har omsider kommet hjem fra sin eventyrlige ferie i junaiten, og kan på sine facebook-sider briefe med nærbilder av både Brad Pitt og Angelina Jolie...hmf...

- Ettersom min herlige nabo og baderoms-deler (Willy er navnet...) ikke eier noe "tørk opp når du har sølt"-instinkt, har jeg i dag tatt skrittet fullt ut og vasket begge badene helt selv. Håper han flytter snart. Jeg har følelsen av at det skjer merkelige ting der inne... Ta kontakt for mer spesifikke detaljer.

- Jeg skjønner at det er veldig varmt for tiden, men synes likevel det er litt harry når Friskus&Svettis rigger seg til i parken ved Tresse og kjører aerobic-timer der. Underholdene dog! Tror Bjarne er enig, men litt flau ved tanken på at jeg stilte meg opp på bryggen nedenfor og hermet. Vi skulle jo bare grille.

- McDonalds må snart få rævva i gir, og sørge for at ismaskinen virker innen neste gang jeg setter mine bein på Kafé den Gule Måke, som det og så fint kan hete (får liksom ikke like dårlig samvittighet da...).

- Anders har fått "plagsom storebror"-instinktet over seg. Han gjemmer bort tingene mine, gliser bredt når jeg ikke finner dem igjen, og truer med bank. Jeg er så heldig som har ham.

- Jeg merker at frokost er et måltid som har lett for å utgå i disse sommertider. Man vil liksom bare springe rett ut i sola. Ahh... Dersom det er andre som også har det slik, anbefaler jeg at dere tar kontakt, slik at vi kan få laget en facebook-gruppe eller noe. Det er jo så lett å holde sammen via nettet, og så kan vi arrangere felles utefrokoster og sånt!!
Greit, setter bare strek der jeg...

- Nå er det bare litt under en uke til quarten braker løs! Jeg er spent... Tenkte jeg skulle prøve å få med meg The Who på onsdagen, føler jo på en måte at det ligger litt i kortene. Blir god stemning ihvertfall!!

Det var sånn ca det jeg hadde på hjertet for i kveld. Som Bert så fint sa i dagbøkene sine: hopp og hei leverpostei.

Pis out.

4 kommentarer:

Mari sa...

Næh, kjører du safaritog?!?!? Jeg vil også kjøre tog:)

Pyselotte sa...

Grilling uten at jeg er invitert engang! HRMF!

Ingrid sa...

Om jeg gjør! Kom og kjør (oi, det rimte), det er 3-årsgrense - det går jo akkurat det, Mari! :)

Kjære Charlotte...det var du som sa du skulle på lønningspils den dagen på nøyaktig det klokkeslettet. Så det så.

Pyselotte sa...

lønningspils er i morgen. SÅ DET SÅ! og såvidt jeg vet kan ikke du blogge om grilling som skal skje i fremtiden?