tirsdag 19. juni 2007

Jeg har tryna...igjen...

Why meee!?!?!

For min del har 2007 til nå vært et år i "knall og falls" tegn... Tror jeg gav samtlige i klassen et minne for livet da jeg hang fast i trikkeskinnene i Budapest, og gikk over ende akkurat idet trikken kom kjørende. Gulvet bak scenen på Tommy, som viste seg å ikke være noe gulv likevel, men bare et hull rett ned i bakken, samt an incident på verandaen til Hansen&Røinaas føyer seg vel også inn i rekken av mine mer nevneverdige tryne-hendelser...

Og nå har det altså skjedd igjen. Litt skrubbsår her og der, en lårhøne og en lettere hjernerystelse ble resultatet av en ellers så hyggelig søndagstur på Flekkerøy. Ja, sånn kan det gå... Kløne-meg altså... Nevnte jeg forresten at fallet endte sånn halvveis oppi en dam? Joda... Ikke spør meg hvordan jeg får det til. Det bare skjer. Au lzm.

Ingen kommentarer: