torsdag 14. juni 2007

In your face, Ola!

Hah!!

Hvem tror dere fikk A på musikkorienteringseksamen?? Meg! Meg meg meg!!! (Ja, Bjørn! Now, it's ALL ABOUT MEEEE!!!!!!) For å delvis forstå det indre fyrverkeriet jeg opplever akkurat nå, kan dere jo for sikkerhets skyld lese innlegget fra mai, skrevet bare minutter etter at den skjebnesvangre eksamenen ble utført. (Asbjørn er forresten tilgitt, ettersom han ringte og ga meg det glade budskap mens jeg var på en, ikke fullt så glad, jobbvakt på museet. Takk Asbjørn:)

Og Ola ja, det er nemlig min noe musikkdesorienterte ped-løse (dermed) "lærer" fra videregående, som så vidt ga meg 4 i faget... HAH!! (igjen) Det er kanskje nevneverdig at hensikten med min utdannelse er at den skal bli bedre enn hans, slik at han kan fjernes, og jeg kan ta over. *gliiis* Dette går veien. Lett!

Beware, Ola...

5 kommentarer:

Pyselotte sa...

Ja, bare brif du!
Hrmf

Ingrid sa...

Haha! Men du aner ikke hvilken sensasjon dette er! Jeg måtte bare! Nå skal jeg sende link til Ola...hihihi..

Pyselotte sa...

haha ka skjedde med trynefaktoren ;)

Ingrid sa...

Det kommer i neste innlegg! :P

Pyselotte sa...

Ja, særlig... ;)