onsdag 15. september 2010

Rosenborg fosterhjem

Jepp, jeg skal bli fostermamma!! Ikke for et barn så klart, det spørs... Men for en hjemløs katt! Jeg skal bli Oslos Kari Mills! Hurra! Jeg har meldt meg som fosterhjem for Dyrebeskyttelsen, og går nå hele dagen og tripper og venter på svar. Håper jeg får en liten krabat snart!! Jeg trenger jo selskap når Anders reiser til Afrika og blir borte i to uker (noe jeg var fullstendig uklar over før jeg tilfeldigvis leste det på facebookveggen til en kompis av ham..."åja, oops, jeg glemte visst å fortelle det ja...oi, hehe..*englesmil*"), og hva er vel bedre selskap enn for eksempel en sånn en:
eller kanskje en sånn en:
eller en med noko attåt:
Bare gi meg hva som helst som har fire bein, mjauer og har pels!! Jeg lover å være snill og omsorgsfull, og ta godt vare på den til den får et permanent hjem. Den største utfordringen blir vel når det først skjer, og jeg må gi slipp på den igjen...Jaja, den tid den sorg. Hos meg er uansett alle katter velkomne - og alle er selvfølgelig like fine! Eller...nei, det er faktisk ikke sant. Når man kommer over noe sånt (se bildet nedenfor), blir det snarere en sannhet med betydelige modifikasjoner:
Ikke for å være slem, men av en eller annen grunn får jeg for meg at denne "katten" ble født altfor tidlig! Og hvor er pelsen?? Er det ikke en grunn til at katter kalles kjæledyr? Jeg hadde personlig satt pris på å få kjæle med noe litt mer enn en rynkete hudklump ihvertfall... Satser på at Dyrebeskyttelsen ikke har så mange av disse her på lager! ;-)

1 kommentar:

Mari sa...

HAHAHA, glemte han å si det?!?!?