torsdag 8. juli 2010

Jeg klager ikke....


Kofferten er i mine egne trygge hender, varmen er enda ikke blitt uutholdelig, og gresk mat er bedre enn noen gang :) I går spiste jeg en hel fisk, med finner og øyne intakt, hele pakka rett på tallerkenen... Det var vel egenlig ikke planen at jeg skulle ha det, men det var nå det jeg fikk servert. Man spiser opp det man får på tallerkenen, ingenting å diskutere!

Jeg har klart meg uten myggstikk forløpig, og jeg er blitt en rev i å kverke de stakkars små som har tatt sjansen på å fly inn på rommet mitt. Jeg har egentlig veldig vondt for å ta livet av noe som lever (jeg klarer ikke tråkke på prestekrager en gang), men når det gjelder mygg er det meg faktisk en sann fryd. Jeg må nesten ta meg selv i å ikke brøle "MWAHAHAHAH!!!" idet jeg slår dem ned. Dessuten mener jeg å ha hørt at det er vitenskapelig bevist at mygg faktisk ikke er godt for noe. De har rett og slett null funksjon. Så da kan det bare være. You are the weakest link, byebye!

Tannbørsten jeg fikk av Lufthansa mistet forresten hårene etter en gangs bruk, så det prosjektet måtte jeg bare gi opp. Stol aldri på reserveløsninger, her er det bare å ta ansvar selv!

Ingen kommentarer: