mandag 5. juli 2010

Bodø baby

Jeg har vært så heldig å få oppleve Nord-Norge på sitt aller beste denne helgen. Finvær, nykokte reker direkte fra havet, vakkert landskap, fine folk, og ikke minst midnattsol! Utrolig oppløftende å ha det lyst døgnet rundt, men desto mer deprimerende med mørketiden om vinteren, kan jeg tenke meg...


Anders er blitt min faste bildemodell.... Vakkert lys, kl ett om natten! I could get used to that.

Lillegutt-vakreste-i-hele-verden var selvfølgelig også med...*kremt*...overalt. Haha! I love him!

Men av og til blir det litt lange dager, til og med for de aller tøffeste.

I morgen drar jeg videre til Hellas, og jeg har nå brukt hele kvelden på å pakke i min splitter nye gigantkoffert. Det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde, ettersom jeg er både vinglepetter OG ineffektiviteten i egen person når det kommer til langtidsplanlegging. Hva og hvor mye pakker man til et to ukers opphold i syden? Jeg trodde jeg begynte å bli ganske erfaren på akkurat det området, men tydeligvis ble den erfaringen glemt igjen i Bodø tidligere i dag. Jeg VET jo allerede nå at jeg ikke kommer til å bruke halvparten av det jeg har pakket en gang, men det er jo så greit å ha muligheten, i tilfelle.....

KOFFERT = STRESS

Ingen kommentarer: