tirsdag 29. juni 2010

Smuuuuditime og "Helene's how to..."

Sommerens første smudi
ble inntatt i CasaHelene, sammen med god stemning og høy sangfaktor. Vi sang sånn ca alle korverkene vi hadde på videregående, så hvis naboene undret seg litt over klassisk musikk klokken tolv på natten - det var bare oss.

Helene hadde forresten verden beste tips til hvordan få fregner på nesen for de som ikke har fregnepigment! *Kremt* Nå hadde det seg dessverre slik at det strengt tatt ikke funket så kjempebra, men den særdeles oppfinnsomme metoden fortjener litt positiv omtale likevel. For ikke å nok en gang påpeke at hun faktisk har prøvd dette ut og. Haha! Metoden gikk altså ut på å smøre seg med faktor 25 i hele ansiktet, fukte en Q-tips, og prikke forsiktig på nesen, sånn at solkremen gikk av akkurat der det ble prikket. Der skulle altså solen komme til, slik at resultatet ville være brune små prikker, eventuelt "fregner"! Jeg ler meg ihjel, godt noen fortsatt har fantasien i god behold! :D
Jeg tror jeg må opprette en fast spalte fra nå av: "Helene's how to...". Det kan bli en hit!

1 kommentar:

Unknown sa...

nice:)... glede meg til å lese mer av helene's how to...:)