torsdag 17. juni 2010

Livet er herlig, trallalala...

Jeg er i ganske mye bedre humør enn etter forrige innlegg, og det tror jeg bare vi alle skal være glade for. Så får vi se hva kveldens arbeidsøkt bringer...

Jeg har omsider fått ny mobil, men jeg kan dessverre ikke si at jeg er heeelt overbevist enda... Jeg trodde kanskje jeg skulle få noe som var bedre enn min forrige telefon, i og med at den faktisk var tre år gammel og nå ute av produksjon. Da er det litt kjipt å få en telefon som føles som en lekemobil, og som faktisk er STØRRE enn den forrige...! Dessuten har den etter bare én dag begynt å gjøre seg vanskelig. Lavprisforsikringsselskap i et nøtteskall ;)
Jeg har absolutt ingen numre lenger, så jeg tar imot alt jeg kan med glede! Snille Phone Joan-Randi hadde til og med så stor sympati for meg at hun likegodt laget en liten telefonliste og sendte meg. Et genialt konsept egentlig, det skal jeg og begynne å gjøre nesten gang noen jeg kjenner mister telefonen sin.

Nå skal jeg ut og lunsje med Marie, som forøvrig også fikk sommerferie i går etter en forrykende fantastisk masterkonsert på NMH. She's damn good!!







Og her er den fine hagen min!
Midt i Bogstadveien sa du?

2 kommentarer:

Pyselotte sa...

Jeg ser hvor jeg skal sitte når jeg bor i Oslo! Hoho!

Ingrid sa...

Vælkjømmen! ;) Det skal bli fine stunder... :)