torsdag 29. april 2010

God morgen!

Jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen: det er rart hvordan fridager har en tendens til å fylle seg opp av seg selv. Og det er bra! Hvis ikke hadde jeg nok gått på veggen for lengst. Nå går dagene for det meste med til planlegging av eksamensfilm (musikkvideo for Marie og Julie), og på mandag er vi så heldige å få låne Folketeateret til selve begivenheten! Jeg gleder meg veldig, og er spent på resultatet!

Og mens vi først er inne på Marie og Julie - på fredag var jeg tilstede under Norske Talenters livesending fra Folketeateret, og det var en utrolig gøy opplevelse! Jeg har aldri vært med på en livesending før, og ettersom lydmann Sigurd var så snill og fikset panoramaplass til meg bak lydbordet sammen med ham, ble opplevelsen komplett! Tusen takk Sigurd! :D Dessverre gikk ikke Marie og Julie videre, men det er likevel ingen grunn til å tro at disse to smashing jentene gir seg med det. They've only just begun.... :)

Dagen i dag startet med hele 3,5 time i frisørstolen - og jeg har ikke en gang klippet meg!!! Det gjorde jeg forrige uke... I dag sto striper på menyen, så...I'm back in blond! (Og ja, Bjørn og Aase Helene, det er faktisk blondt denne gangen. Ikke fersken...) Studio Alf i Hegdehaugsveien har en dyktig og superhyggelig lærling som klipper og farger for halv pris - spør etter Kristoffer! Det var min anbefaling denne uken.

Ellers var gårsdagens innspilling av Torsdag Kveld fra Nydalen om mulig den morsomste innspillingsdagen jeg har vært med på - det var høy latterfaktor fra morgen til kveld. Og det skyldtes ikke bare sketsjene - prøv bare å spise middag med Odda, Henrik og Stefan på samme bord... "Ville du helst vært fra Rogaland eller hatt rødt hår?? Rødt hår så klart, halloo! HAAAHAHA!" Gjesteprogramlederen var Alexander Rybak, og det ydmyke resultatet kan du se i tidenes episode av Torsdag Kveld fra Nydalen på TV2 i kveld kl 21.40! :D

1 kommentar:

Unknown sa...

haha, jeg gleder meg til å se:-)
Grattis med lyse lokker;-)