mandag 1. februar 2010

Jeg bare lurer... Del II

...på hvorfor datoen for når hvert innlegg har blitt publisert plutselig bare forsvant? Og hvorfor kommentarlinken plutselig står over innlegget istedenfor under? Og hvorfor alt dette tilsynelatende skjedde da jeg gikk til anskaffelse av den rosa flag counter-applicationen til høyre?

En bruksanvisning for hvordan dette kan repareres mottas med takk.

Noen av dere der ute vil sikkert påstå at det umulig kan være så farlig om datoene forsvinner, men JO! Det er faktisk veldig farlig!! Jeg er litt sånn autistisk når det kommer til tall, og da spesielt datoer. Derfor trenger jeg å koble så mye som mulig opp mot tall, for å føle at alt er under kontroll (du snakker med en som husker bilene pappa har hatt på bilnummeret, ikke merket - eller fargen for den saks skyld...) Sånn er det bare.

*smiiiiiiil*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...
Dette var da mystifistisk.
Både at datoen forsvant og ditt forhold til tall!

La oss se om det kommer opp dato for kommentarer....

Et av internetts mange mysterier og gåter.....!

Anonym sa...

En liten kommentar til;
Når jeg trykker på "vis opprinnelig innlegg" i kommentarfeltet, vises datoen...

Dette krever forskning.
-Eivind-

Aase Helene sa...

Så vitti, pappa er også sånn med tall. Når noen han kjenner passerer han, kjenner han bare igjen skiltet, han aner ikke hvem som sitter inni bilen;)

Når det gjelder det du lurer på, så kan jeg nok ikke bidra med noe hjelp. Min blogg er som den har vært, og skal være...

Christine sa...

Hei søte du:-) Takk for hyggelig kommentar. Falt litt for diktet til Jan jeg, hehe.. Ser at du har fått deg hitcounter og ny bakgrunn, synes det ble supert. Litt mystisk med datoene, kanskje du kan sende en mail til blogspot? Har noen gang vært problemer med bloggen min også, men da har ting som regel rettet på seg uten at jeg har gjort noe.

Har jeg gått glipp av noe i dag eller? Er så frustrert over denne forkjørlelsen som aldri vil slippe taket. Gleder meg masse til vi skal begynne på eksamensfilmen! Tror gruppen vår blir et supert team (og jeg lover å alltid være til stede, selv om jeg virker noe slappfisk om dagen).

Ha en super ettermiddag! Sees i morgen:-)

Ingrid sa...

Ja jeg blir nesten imponert over alt jeg får til..! :P Og fikser jeg datoene i tillegg nå, så har jeg virkelig overgått meg selv, haha! Nå gjenstår bare å lage en fancy bildemontasje som bloggforside, så begynner det jo virkelig å ta seg opp :P
Eksamensfilm blir gøy, og nei, du er ingen slappfisk!! ;)

Ingrid sa...

Hæ, men..oi! Jeg har klart å fjerne bakgrunnen ja..! Det merket jeg ikke før nå, haha. *kløna*