onsdag 10. februar 2010

Det var den stormen...

Som kolonnen til høyre indikerer, går jeg altså og venter på stormen. Ikke storm som i regn og uvær, men storm som i det som skal komme og sette livet mitt om ikke på hodet, så ihvertfall i høygir. Jeg skjønte fort i høst at det nå var slutt på å leke student, og har absolutt ingen grunn til å ikke forvente det samme dette halvåret. Men...hvor blir det av? Neste uke er vi halvveis i undervisningsplanen, og jeg kan ikke påstå å ha svettet noe særlig over skolearbeidet foreløpig. Jeg har faktisk ikke kjøpt alle bøkene en gang...


Jeg har med andre ord mer enn nok fritid, men det er rart hvordan dagene har det med å fylle seg selv likevel. Blant annet har jeg hengt en del med Marie den siste uken, og det har vært veldig koselig! Marie er etter all forventning å se sammen med Julie i Norske Talenter på TV 2 i mars, etter at Mia Gundersen sendte dem videre fra audition med kommentaren "dåkkår e mine favoritter te nå!" Dét er kult! :D


Og mens vi er inne på TV 2... Det er bare noen få uker igjen til Torsdag Kveld fra Nydalen starter opp for våren, og jeg har vært så heldig i å få være med på lasset nok en sesong. Jeg gleder meg!! Folkens, det er bare å notere 4.mars bak øret allerede... ;)


Noe annet jeg gleder meg til er lørdag 20.mars, da befinner nemlig Raggaaah og jeg oss i Bergen for å se Marit Voldsæter - Drit i å danse! Hvis ikke DET blir en latterbonanza uten like så vet ikke jeg, ihvertfall ikke etter å ha lest Mona Levins kritikk: "Til slutt roper publikum om hjelp. Vi orker ikke le mer."




Jeg fikk nytt kamera til jul forresten! Alltid like gøy å prøve ut forskjellige temaer, ti poeng til den som klarer å gjette temaet for dette bildet!






(det var faktisk "sint"...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sint? Trodde muligens det var; vi som ikke fikk regulering da vi var små...eller någe i den duren:)

Når det gjelde studentlivet.... Nyt det så lenge du kan, seie nå eg... Og litt av loddet med å ver student e vel at du kan velge litt kor mye du vil legge sjelen din i det... Du klare nok å slite deg ut viss du går inn for det.. for eksempel ved å kjøpe alle pensumbøkene...Ikkje at det nødvendigvis vil gjør deg lykkeligere?

-Eivind-
Som sitte å nerde med oppgave i kvalitet... (med relativt dårlig kvalitet)

Helsen sa...

Dingsen! Eg LER når eg ser bildet! Måtte du ta akkurat det kor eg ikkje klarte holde mitt fantastisk skolerte og nøye innøvde, aggresive utrykk?! Eg heie på deg, drit i bøker og ikkje heng deg opp i skole! Juhuu!

Marie sa...

Hahaha, du skriver jammen godt altså Ingrid:-)
Morsomt å lese. Og det bildet- tema sint? Hmm.. jeg visste at du kanskje ikke har så mye sinne innabords, men trodde kanskje du med ditt skuespillertalent kunne gi oss litt mer enn dette? hahah:-)