søndag 29. november 2009

Adventstiden....

Jeg skal ikke påstå at eksamen er gøy, men gudådeilig den siste uken har vært. Skolefri og oppgaveskriving i ro og mak, uten verken stress eller dårlig samvittighet for at jeg skeier ut med skrivingen til tider.... Sånn kan man ha det!

Jeg har også rukket å henge på Tullins med Mari og diverse varierende selskap hele tre (tre!!) ganger i løpet av uken! Det er jo mer sosialisering på en uke enn jeg har klart å gjennomføre i hele høst, hurra! Tullins er jo the place of joy, som Mari så fint sa det, og jeg kan ikke annet enn å si meg enig.

I dag er det første søndag i advent, og jeg begynner å få alvorlig angst for julegaveinnkjøpene som ennå ikke er begynt påtenkt. Kan folk vennligst gi beskjed til meg om hva de ønsker seg? Jeg hadde i utgangspunktet lagt opp en ganske heftig plan for desember måned, noe jeg etter hvert innså at skulle godt gjøres å gjennomføre. Det endte med at noe ble kuttet, men nå har det blitt erstattet med jobbing uansett, så i grunnen er jeg like langt.... Sånn ser kalenderen min ut foreløpig (for de spesielt interesserte):
1.des: Jobb Latter
2.des: Jobb Nydalen
3.-6.des: Stavanger og lutefisk. Namnam!!
7.-9.des: Hjemmeeksamen
9.-12.des: Jobb Latter (som jeg forøvrig MÅ få fikset - Frostrosen09, hello?!?)
13. des: Feelgoods julebord
14.-16.des: Bodø (MÅ huske å levere eksamensoppg innen da)
16.des: Jobb Latter
17.des: Alternativ 1: jobb Latter. Alternativ 2: reise hjem
18.des: Reise hjem (avhengig av alternativ 1)
19.des: Oi, jobbe på Latter visstnok. Men jeg er jo i Stavanger by now. MÅ fikses.

Så...når skulle jeg egentlig kjøpe julegaver? Åja, vi har jo ebay!
Takk for det.

2 kommentarer:

Aase Helene sa...

Ooo! Jeg kjenner jeg blir svimmel av å se på desemberplanen din!!! Men det går helt klart frem ja, at du må ordne fri her og der... Frostrosen needs you!!!

Men nå som desember faktisk ER her, ønsker jeg deg hell og lykke med eksamen, jobb, reising, lutefisk (erk), Bodø og alt det andre jeg har glemt! Du skal jaffal slippe å kjede deg ihjel under et pledd med levende lys og en god film...

Mari sa...

Oslo<3
Jeg er fornøyd med the place of joy, og jeg syns vi to passer godt inn der. Featuring Anders, seff!

Jeg har jo blitt pålagt å holde meg i ro igjen, dvs jeg kan kaffetere hele uka. What a life!