søndag 15. februar 2009

Nok et par nye sko...

...og denne gangen er det ikke Charlotte som har vært på ferde (heldigvis..?!).

Aase Helene og Bjørn har reist helt til London for å få tak i dem, og jeg har nøyaktig en måned på å lære meg å gå/danse/løpe/gjøre andre ugjennomførbare ting på dem. (stikkord: 12 cm...)
*angst*.
19. mars er det nemlig premiere på dataspill-musikalen Press Play her i Kristiansand, og skoene skyldes at jeg har vært så heldig å få rollen som datavirus...
(Er det lov å tøyse med "brekk et bein"..?)

5 kommentarer:

Aase Helene sa...

Det er lov å tøyse med "brekk et bein" så lenge det ikke er "brekk en hæl"!!!!

Ingrid sa...

Ok, så foten min er ikke så viktig, men hælen derimot..??! Javeeeel! Haha, jeg må si jeg er litt av et syn her jeg går og øver :P

Pyselotte sa...

Hahhahahahaha!
Jeg syns min gave var finere. :D

Betsy sa...

Dette gleder jeg meg til, Ingrid. Heilt seriøst;)

Frida Ånnevik sa...

sterke kontraster i blogginnleggene dine. det skal du ha.