torsdag 19. februar 2009

Ingrid is the master of syntactic trees!

Woooow, så flink jeg er! Dette er altså det jeg bedriver fritiden min med - engelsk setningsoppbygning! Det ser ordentlig nerdete ut! Men jeg har ikke peiling på om det er riktig, så feel free til å rette dere som måtte føle dere kompetente til det...Bjørn..?

Jeg vil også benytte anledningen til å publisere en sang som jeg, Maren og Julie - mine partners in english-crime - laget tidligere i vinter etter nok en frustrerende grammatikk-time med Dagmar-the-German:

Song from Dagmar

I see trees of words,
noun phrases too
I see them bloom for me,
but not for you! *grotesk latter*
And I think to myself...what a wonderful world...

3 kommentarer:

Betsy sa...

De treene har jeg kost meg med i norsken! Utrolig lite festlig..

Ingrid sa...

Det er kveldsunderholdning på sitt beste!

-oj sa...

haha! De trærne vekker minner.. I mitt tilfelle fra tyskstudiet i Berlin. Helt klart kjent, men ikke desto mindre uforståelig. Fikk du noen gang vite hvorfor slike trær er relevant kunnskap?