tirsdag 23. desember 2008

Førjul(s?)stemning i bilder

Her kommer noen smakebiter av det jeg har bedrevet tiden med de to første døgnene jeg har vært hjemme på juleferie.

Jeg har riktignok ikke bakt en eneste julekake, men jeg liker godt å spise dem. Søndag våknet jeg til lukten av sirupsnipp-baking, og la meg til lukten av krumkaker... Ah... :) Dessuten har pappa og jeg (mest pappa) fått satt opp juletreet hos farmor og besten, slik at det er klart til pynting i morgen.























Ida og jeg fikk lyst til å bake pepperkaker i kveld, så da var det bare å la fantasien slippe løs. Sjelden man finner Stevie Wonder i pepperkakevariant, men alt går an hos familien Y-A! (egentlig skulle det forestille meg, men likheten til Stevie er jo ikke til å unngå...)


Ellers har jeg jo som kjent en lidenskap for gave-innpakking, men jeg har skjønt at med ett stk oppmerksomhetssykt dyr i huset kan det fort oppstå litt uvanlige hindringer for utførelsen av nettopp dette.











2 kommentarer:

Aase Helene sa...

hahaha! lille pys i gavepapiret! så gøy!:D

Ingrid sa...

Hmm...hadde vært gøy å eksperimentere med innpakking av slikt..! Hmmm... :P