onsdag 5. november 2008

Save F# !!

I likhet med vår kjære Jan Thomas er også jeg overbevist om at jeg har gehør på begge ørene. Og jeg liker å leke med det. I det siste har jeg av en merkelig grunn fått tonen F# på hjernen, og den kommer til meg akkurat når jeg vil. Det er jo forsåvidt gøy når jeg kan gruse Anders i "hvilken toneart går denne låten i?-leken" og han blir sur. Men nå er min største frykt at F#en skal forsvinne fra meg igjen, akkurat mens jeg har det som gøyest med den, og jeg ber derfor mine musikksakkyndige venner om tips til hvordan jeg kan bevare min kjære F# lengst mulig. Vi er blitt så gode venner.

Og mens vi var inne på god gammeldags musikkhumor kan man vel friske opp i alle hørelære-læreres schlagervits (bortsett fra kanskje deg Mari..?:P) :
Hva blir dette: K#majAb
(Hahaha...æ dauårr!)

6 kommentarer:

Pyselotte sa...

Geeker.

Ingrid sa...

Hahaha, du e mer geek! :P

Mari sa...

Jasså, en F# sier du? Jeg vil heller ha en Gb, men det er jo kanskje for litt mer spesielt interesserte. Angående hørelære-vitsen, jeg har ennå ikke tatt den, men jeg har en annen en jeg kan brife med!

Aase Helene sa...

Jeg tok den gode vitsen...:S Det er ganske nerdete Ingrid, men så lenge jeg kan bruke det til min fordel, så er det helt ok:) Takk for hjelp med notering!
F# har jo bare en s for mye, også er det jo kjempegøy med en gang! Ikke rart den har satt seg...

Anonym sa...

den hørelærevitsen tok til og med JEG, som måtte jukse for å få tidenes dårligste karakter i faget!

Ingrid sa...

HAHAHA! Og Aase Helene: jeg er ikke nerdete! Pass deg, ellers blir det ikke noe notering (les: jeg har allerede gjort det, men isåfall får dere dem ikke!!)