fredag 17. oktober 2008

Prosjekt: gripe dagen!

Anders reiste på langtur til Oslo i går kveld, og jeg følte meg med ett ganske tom innvendig. Hva skulle jeg finne på... Det er liksom ikke helt det samme å gjøre ting alene, som å gjøre ting når man vet at det er en annen i huset. Det endte med at jeg faktisk ikke fant på noe annet å gjøre enn å gå og legge meg - klokka ni! Jeg sovnet ganske fort, og våknet følgelig lysvåken kl 08 i dag morges. Og etter å ha oppdaget hvor usannsynlig effektiv jeg kan være i de tidlige morgentimene, tror jeg at jeg skal forsøke å gjøre dette til en vane. Kl 10 var jeg på plass i Ekserserhuset for å se på tverrfaglig prosjekt-forestillingen til de eminente musikk- og dramafaglærerstudentene (finnes det et kortere ord?) vi er beriket med i Kristiansand. Jeg synes det er særs gøy å se mine egne venner in action, så kl 12 var jeg tilbake på neste forestilling, denne gangen ifølge med Bjarne og Sophía fra musikk-klassen min. Konklusjon: alt i alt en veldig kul forestilling, masse tøffe effekter, fin musikk, men dramabiten..?! Jeg tror ikke jeg er lagd for å forstå drama.

Etter å ha begått et økonomisk selvmord på en rusletur i byen, dro Charlotte, Maylen og jeg på rusletur i Baneheia heller. Der er det heldigvis ikke så mye fint å bruke penger på. Stjernefotografen meg prøvde å fange øyeblikket med selvutløser, uten at det gikk helt etter planen...

Nå skal jeg ha en rolig fredags-tv-kveld før det braker løs med bryllupsbonanza og servitøse-galskap i morgen!

2 kommentarer:

Mari sa...

Økonomisk selvmord! Du Ingrid, du Ingrid...:-)

Pernille sa...

eg vente spent på ein oppdatering!!! og bilde du aldri fekk ligge nå på min blogg!