tirsdag 21. oktober 2008

Er dette sykkelen min??















Privatdetektiv Pernille har tatt sykkeltyverisaken i egne hender, og klart å spore opp det som antageligvis er min stjålne sykkel!! Den står ved Narvesen/biblioteket, og etter to dagers nøye observasjon fra Pernilles side, har vi kommet fram til at tyven sannsynligvis jobber på Narvesen, biblioteket eller Specsavers ettersom sykkelen står der fra ca 08-16, og de tre bedriftene er de eneste som har åpent så tidlig. Jeg er selvfølgelig litt nervøs for at det faktisk kan være en annen her i byen som har helt maken sykkel (selv om sjansene for det er omtrent lik null), men jeg har likevel planer om å rappe den tilbake. Det skal skje i morgen, kl 10.30 og de som vil kan være med. Pernille og jeg tar ihvertfall ansvar. Har noen en tang til låns?

3 kommentarer:

Morfar sa...

Sånn helt og fullstendig mal a propos: Det blir lutefisk i Digranesveien 07.12.08 - dere er hjertelig velkomne!
Klem fra morfar.

Mari sa...

Jeg liker lutefisk. Ingrid, du er heldig!

Ingrid sa...

Min favorittmiddag! <3 Og duer den første jeg har møtt som også liker det..! Gratulerer får man vel si :D