fredag 20. juni 2008

Dette er en annonse

Charlotte har en tendens til å innrede sitt hjem på billig vis - noe jeg også akter å gjøre. Nøkkelen ligger - ifølge Charlotte - i å la folk få vite hva du trenger. Så her er lista mi folkens, det er bare å melde seg!

Jeg trenger:
- vaskemaskin
- komfyr
- kjøleskap
- sofa
- oppbevaringsplass

I tillegg trenger jeg noen som kan hoppe på en sydentur med meg i løpet av sommeren. Anyone..??
Jeg er veldig glad i Hellas, tenk å spise gresk salat i disse omgivelsene...

8 kommentarer:

-oj sa...

Det du sa og en høvelbenk.

Sydentur har jeg desverre ikke tid eller penger til i år..

Pernille sa...

eg foreslår at du tar en tur innom finn.no.. va akkurat der inne og alt du ønske deg kan du finne t ein billig penge.. evt kan du gå t den der hvitevarebutikk/bruktsalg butikken over ica borte ved dronningens/elvegata. der har di og masse brukans :D

Ingrid sa...

Eg sjekke finn.no sånn ca 25 ganger daglig ;) Det e heilt genialt!!!

Aase Helene sa...

Jeg og Ellen stiller på sydentur. Noen billige reiser på lur?

Ingrid sa...

Hadde vi bestilt i går ettermiddag kunne vi reist i dag på en ukes tur til enten Kreta eller Rhodos for 495!!!

Aase Helene sa...

Kødder du??? Jeg finner bare de som koster 3000++! Finn flere av de, du har tydeligvis blikket med deg!

Pyselotte sa...

495?!
Da e for svarte meg eg og med!
Eg og finne nemlig bare de dyre der!

Ingrid sa...

Ja, jeg har lært følgende:
1. ving er de som har best tilbud
2. tilbudene forutsetter at du drøyer kjøpet til ettermiddagen dagen før avreise
3. jeg har en følelse av at de beste tilbudene kun forekommer på helgedag-avgangene

Som sagt har jeg observert sånn ca minuttlig den siste uken ;) Bli med bli med!