onsdag 13. februar 2008

Svindlet av banken!?

I dag har jeg for første gang fått oppleve hvordan det er å bli snyltet på av selveste banken. Jeg skulle sette inn en fin liten sum (etter å ha deponert på tre par herresko som visstnok var livsnødvendige ifølge en viss kostymedesigner - som by the way IKKE heter Ane Aasheim), men innskuddsautomaten i banken var visst ikke helt i godlaget... Den slukte først alle pengene for så å be meg om å sette inn bankkortet. Syns rekkefølgen var noe tvilsom, men jeg satte nå inn kortet. Igjen kom "vennligst sett inn kortet" opp på skjermen. Jeg begynte å trykke på alle knapper som kunne minne om "avbryt", men ingenting skjedde. Kvittering fikk jeg heller ikke. Jeg ble jo stående en stund for å prøve å finne ut av problemet, og ble derfor litt hissig da en bankdame kom og ba meg om å flytte meg bort fra døren fordi de skulle stenge! "Hallo, jeg trenger litt hjelp!?" Til svar fikk jeg bare et halvveis-litt-sånn-i-slengen at de skulle stenge nå så det viktigste var bare at hun fikk låst døren, men hvis jeg trengte hjelp så fikk jeg gå og vente hos ei annen dame som satt lenger inn på kontoret... Takk for det liksom. Heldigvis var det litt bedre hjelp å hente hos den nye damen, og hun lovet å fikse problemet så fort som mulig. La oss bare si det slik at jeg følger nøye med på nettbanken min framover.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære tid, dette var jo ikke helt bra. Nå må det stenges, liksom. Jeg var også innom banken i dag, men bare med småmynter. Men de blir jo flere etterhvert de også:-)

Ingrid sa...

Haha, ja bare pass på at det ikke tar for lang tid, for står du der så fredelig og godtroende akkurat idet det skal stenges har plutselig ikke kunden førsteprioritet lenger...hmf...