tirsdag 11. desember 2007

=S

Jeg skal hjem, og jeg gleder meg ikke noe særlig. Jeg skal nemlig til tannlegen. Den tannlegen som etter en sjekk før jul i fjor, ba meg komme igjen 5. februar for å bore hull. Jeg kom ikke da, jeg reiste langt vekk istedenfor. Helt til Budapest dro jeg. Men nå har alvoret innhentet meg. Jeg har innsett at dersom jeg ikke gjør noe med det før nyttår, mister jeg sjansen til å få 20-års rabatt (som = 75%), og da må jeg betale fire ganger så mye for noe jeg må gjøre uansett. Det er bare å hoppe i det. Grrr...

5 kommentarer:

Linda Therese S. G. sa...

Hopp i det! Mitt siste tannlegebesøk kostet meg 5000 spenn. Det er IKKE no gøy nå i jula!

Anonym sa...

skal og til tannlegen når eg komme hjem. Næremere bestemt 20 desember, Regne med han herpe tennene mine og ødelegge heile julegleden.. ok.. forstår ikkje koffer eg blei så sinnsykt pesimistisk nå.. hm.. det må ver alt dette tannlegesnakket.. grrr...

-eivind-

Ingrid sa...

Hihihi, mitt tannlegebesøk kosta meg 370 kr! :P
Og det var faktisk ikke så ille, jeg kjente nesten ingenting! Er faktisk litt overraska over hvor fint det gikk. Tannlegen min anbefales! Det beste er vel å møte med den verst tenkelige innstillingen for da skal det mye til at det svarer til forventningene :)

Anonym sa...

Det e bare så dumt hvis det plutselig svare til forventningene...:)

Ingrid sa...

Ikkje så pessimistisk nå...