mandag 19. november 2007

Njuhs frømm livvehpeul!

Jess, jeg er i Liverpool! Og jeg bruker farlig mye penger her... =S Her får man kjøpt omtrent alt, det er kjempefine juledekorasjoner overalt i gater og butikker, og årets julegaver er snart i boks! Bare i dag har jeg kjøpt 8 dvd'er, 3 skjerf og 25 par sokker! Det jeg foreløpig ikke har funnet er de to eneste tingene jeg i utgangspunktet hadde lagt opp til å finne på denne turen, nemlig nye converse-sko og en svær, baggy veske med plass til mye rart og (u)nyttig... Jaja, jeg har enda en dag igjen til å finne det på. Det var jeg imidlertid ikke klar over før flyet lettet på fredag... Jeg skjønte ingenting da mine to reisekompanjonger plutselig begynte å snakke om hva vi kunne finne på på mandagen før vi måtte dra til flyplassen. "Hallo, vi skal da hjem på søndag, vet dere ikke det eller!?" sa jeg oppgitt, men ble møtt av to gode, gamle og velkjente "oh-my-god-ingrid-er-det-mulig-å-være-så-fjern!?-blikk... Jadda, så har vimsegenet mitt slått til igjen. Fikk et lite problem angående pakking, for det er ganske stor forskjell på å pakke for to dager, og på å pakke for tre, tenk! Men - med 25 par ekstra sokker burde jo det meste være i boks. Gled dere til julaften folkens!

*jingle bells, jingle bells...*

5 kommentarer:

Mari sa...

25 par sokker?!?! Jøssenavn, Ytrings, her slås det på stortromma.

Anonym sa...

Ingrid..
Du e ein fantastisk vims..og ikkje la deg fortvile av ondsindige blikk. Alle har sine svake øyeblikk (sjølv om någen har fler enn andre.:))

25 par sokker?!!! Ka fader..
Du har bare to bein kjære...
Det e ikkje akkurat papptalerkner du har kjøpt...

Anonym sa...

D va Eivind by the way som skreiv d der...men d forstod du sikkert..
Ha en fortreffelig kveld...
Nå ska eg snart hjem etter en laaaang dag på skolen...

Aase Helene sa...

Sokker er bra det, men nå som jeg vet at det er det du har kjøpt, er det kanskje ikke en kjempeoverraskelse til jul...?

Ingrid sa...

Oi...eh..sa jeg sokker? Hmm..jeg må har..eh..skrevet feil. Jeg kjøpte bare ett par så vidt jeg husker. Aner overhodet ikke hvor jeg fikk tallet 25 fra...hmm..