søndag 2. september 2007

Etter tre fuktige kvelden på byen som følge av punkt-festivalen, smakte det godt med en søndag der ingen planer var lagt, foruten å ta livet med ro. Og det beste med fridager, er når man har noen å nyte dem sammen med! Anders er riktignok nesten stressfremkallende god til å ta livet med ro på slike dager, men ved nøyere ettertanke er det vel heller jeg som må bli flinkere til å slappe av... :)

Husmorsgenet fikk seg en real oppblomstring i ettermiddag, da jeg ble nødt til å takke nei til Betsy og Maylens kinoinvitasjon, av den noe sære grunn at jeg skulle lage kjøttkaker..! Søndagsmiddag er søndagsmiddag, og hvis Sørås og Ytre-Arne har bestemt seg for noe som angår mat, er det i grunnen svært lite som kan komme i veien for nettopp det...

Jeg har denne helgen tjuvstartet på årets julekalender, da det ble holdt vors i Kongens 33 med The Julekalender-dvd'en som underholdning! Sånn er det å være på vorspiel med trønder Jørund. Noe mer spesielt ble det imidlertid da Mads og Jørund etterhvert ble så fulle at de begynte å slå hverandre i ansiktet! Målet var å finne ut hvem som klarte (turte?!) å slå hardest, men dagen derpå var det ingen av dem som kunne huske noe av det...

I morgen skal jeg reise til Oslo og besøke Helene og Cecilie, samt overvære prøveforestillingen til Ingrid Bjørnovs upcoming show - Til Elise? Hurra, det blir gøy!! :D

3 kommentarer:

Ståle sa...

Ta en telefon så tar vi en kaffi! Hmm... Du leser vel neppe denne hvis du er i Oslo... Jeg sender deg ei meldig! :D

Ingrid sa...

Ståle, neste gang skal jeg bli litt lenger enn et halvt døgn, og da drikker vi kaffi til vi stuper :D

Ståle sa...

Woohoo!